Studentorganisasjon ved Norsk Hotellhøgskole – Stolt arrangør av den årlige karrieredagen for studentene på NHS – Utlyser stillinger på vegne av hotell- restaurant- og reiselivsnæringen

Welcome Office Manager (Utløpt)

23. november 2015 åpner Rogalands nye storstue rett ved Sola Flyplass og med utsikt over en av Nord Europas vakreste strender.

Vi søker deg som leder med entusiasme og skaper delaktighet, energi, mot og begeistring hos dine medarbeidere. Du har evnen og motet til å gå nye veier i en bedrift som leder an og setter høye standarder. Vi søker deg som elsker å møte nye mennesker, skape relasjoner og har et sterkt ønske om å gjøre enhver gjesteopplevelse til den beste gjesten har hatt.

Som leder motiveres du av å få frem det beste i dine medarbeidere. Du utfordres av stadige forandringer og å lede dine medarbeidere gjennom disse. Vi har en klar målsetning om at Clarion Hotel Air skal ha de beste medarbeidere som finnes, som sammen skaper en sterk vinnerkultur i bransjen. Vi ønsker derfor din drivkraft og passion for å lede, utvikler og skape ekstraordinære resultater. Clarion Hotel Air forventer at du gjennomfører din jobb med energi mot og begeistring. Energien uttrykker du gjennom et tydelig og dynamisk kroppsspråk og en positiv utstråling. Mot kjennetegnes ved å ta eierskap til et problem og at du har en «tørre å spørre» holdning. Begeistring viser seg ved at du er nysgjerrig og engasjert i alt og alle du møter.

Til hotellet søker vi Welcome Office Manager, tar du utfordringen? 
Welcome Office Manager (resepsjonssjef) rapporterer til Hotellsjef, og er endel av hotellets avdelingsledergruppe.
Stillingen ansvarer for :
•Gjennom avdelingens personale skape en uforglemmelig opplevelse for hotellets gjester!
•Stadig arbeide for økt lønnsomhet og å nå oppsatte prognoser/mål for avdelingen
•Personalet i avdelingen; skiftledere (Service Managers) og resepsjonister (dag og natt)

Noen av oppgavene og mer om ansvaret tillagt stillingen :
•WOM forventes å være operativ i driften, og skal ha kapasitet og engasjement til å utføre alle de oppgaver som utføres av avdelingens øvrige personal
•WOM arbeider aktivt med målstyring og prognoser (kvalitetsmål, omsetnings- og kostnadsprognoser), og har resultatansvar for sin avdeling.  Alle i avdelingen skal selv og daglig ha et klart bilde av hvordan de forventes bidra til avdelingens og virksomhets resultat
•WOM ansvarer for mersalgsmålene i avdelingen
•WOM inngår i duty ordningen
•Ansvarer for at avdelingen er oppdatert i hotellets til enhver tid gjeldende brann- og sikkerhetsrutiner
•WOM ansvarer for løpende nyrekruttering til sin avdeling, dette gjøres ihht Clarion rekrutteringspolicy og i samråd med Hotellsjef
•WOM utvikler sammen med Hotellsjef rutiner for avdelingen, og at disse til enhver tid etterleves
•WOM ansvarer for at hele avdelingen aktivt bruker hotellets kvalitetessystem ( C2 og Loopon )
•WOM ansvarer for at egen avdeling har korrekt og relevant informasjon hva gjelder annen aktivitet til enhver tid på hotellet generelt, og Front Office’s rolle i dette spesielt
•WOM ansvarer for å holde resepsjonsområdet i beste tilstand og i tråd med konsept
•WOM ansvarer for å avstemme provisjoner (losji), følge opp noshow/sene kanselleringer
•WOM ser til at egen avdeling følger de til enver tid gjeldende revenue-instruksjoner
•Øvrige oppgaver som måtte tilkomme bla. gjennom pre-opening og rutinebeskrivelser

Arbeidsoppgaver (fokusområder) i stillingen i pre-opening fasen :
•Sammen med Hotellsjef rekruttere stjerner til avdelingen
•I god tid fastsette rutiner for avdelingen i tråd med virksomhetens krav
•Organisere avdelingen/aktivitetene slik at prognoser og mål følges (lønnsomhet og kvalitet)
•Se til at avdelingens ansatte får opplæring/utvikling innenfor alle de områder som kreves før åpning av hotellet, slik at man kan levere optimal kvalitet internt og ut mot våre gjester fra dag 1.

Søk her:

http://clarionhotels.easycruit.com/intranet/jobsatclarionhotels/vacancy/1368992/121463?iso=gb


Clarion Hotel Air

Fylke:Rogaland

Jobbtype:Fast

Heltid/Deltid:Heltid

Arbeidstid:Dag

Søknadsfrist:30. april 2015

Tiltredelse:Etter avtale

Arbeidssted:Sola

Kontaktpersoner:Anne Stavnem
mob: +47 97129032 

Informasjon

Dette innlegget ble postet den april 30, 2015 av .

Navigasjon

Karrieredagen 20173. oktober 2017
Den store dagen er her.