Studentorganisasjon ved Norsk Hotellhøgskole – Stolt arrangør av den årlige karrieredagen for studentene på NHS – Utlyser stillinger på vegne av hotell- restaurant- og reiselivsnæringen

Stage Manager

Midlertidig stilling som Stage Manager hos Quality Hotel Residence

 

logo-brand-quality-strand-hotel-gjovik.jpg

Quality Hotel Residence søker en kreativ servicehelt til vårt team. Du setter alltid våre gjester/kunder i sentrum, og du gjør det med energi, mot og begeistring! Du vil jobbe i Skandinavias største og mest ekspansive hotellkonsern, og skjønner poenget med å tenke annerledes og gå nye veier.

Du liker å synes, tør å stille spørsmål og tar egne initiativ. Du er en glad person med humor, og er profesjonell og personlig i ditt møte med gjester og kollegaer. Din primære arbeidsoppgave er sammen med ditt team å skape en fun & friendly hverdag for våre gjester.

Som Stage Manager har du det daglige ansvaret for vår Kurs & Konferanseavdeling. Dette innebærer å ta imot bookinger på konferanser og eventer, følge disse opp mot ankomst, Du er også ansvarlig for å drive mersalg i alle kontaktpunkter med kunden. I tillegg vil man ha et overordnet ansvar for resepsjonen.

Du er genuint opptatt av service, du stiller høye krav til deg selv for å levere det beste hver eneste dag. Du har en personlig drive og ambisjoner. Stillingen er operativ og du vil bli en del av hotellets ledergruppe.  Søkere må beherske et skandinavisk språk både muntlig og skriftlig.

Arbeidsoppgaver:

  • Sikre at alle våre gjester alltid får en god opplevelse
  • Ansvarlig for planlegging og gjennomføring av daglig drift av konferanse og innesalg, inkludert rigging og oppsett av møtelokaler og fellesområder.
  • Personalansvar for konferanseavdeling og resepsjonen som inkluderer rekruttering, rutiner opplæring, vaktlister og videreutvikling
  • Ansvarlig for avdelingens økonomiske resultat og oppnåelse av KPI mål
  • Sørge for at avdelingen følger og implementerer alle lovpålagte- og kjedepålagte regler, rutiner og standarder i sin daglige drift
  • Ivareta vertskapsfunksjonen i konferanseavdeling
  • Arbeid som kommer under resepsjonsarbeid og andre arbeidsoppgaver som faller naturlig under stillingen

 

Du har:

  • erfaring fra hotellbransjen både fra Resepsjon og Kurs og Konferanse, gjerne med personalansvar.
  • operativ erfaring og god planleggings- og gjennomføringsevne
  • stor arbeidskapasitet og arbeidsglede selv under lange og hektiske dager
  • evnen til effektiv og tydelig kommunikasjon
  • fokus på team og er entusiastisk
  • evne til å motivere og samarbeide med andre
  • erfaring og er god på struktur, organisering og planlegging.
  • høye krav til serviceleveranse, du trigges av å nå gode resultater og du setter etikk og service høyt
  • teknisk innsikt og interesse i forhold til lyd, lys og bilde i konferanseavdeling
  • Norsk Hotellhøgskole eller tilsvarende høyere utdanning innenfor ledelse og service

 

Vi tilbyr:

  • Spennende og utviklende arbeidsoppgaver
  • Alle fordeler som følger med det å jobbe i Nordic Choice

Vi ser frem til å motta din søknad. For spørsmål rundt stillingen ta kontakt med General Manager: Lars Roalkvam: Lars.roalkvam@choice.no

Stillingen er satt som midlertidig grunnet barselpermisjon, men arbeidsforholdet vil vare i minimum 12 måneder men mulighet for forlengelse.

Søk her!

last ned

Informasjon

Dette innlegget ble postet den mai 5, 2017 av .
Karrieredagen 20182. oktober 2018
Den store dagen er her.