- For vår kunde, Lyse AS, søker vi nå flere kundebehandlere til deltidsstilling.
Arbeidsoppgaver
- Kundehenvendelser på telefon
- Rådgiving, support og veiledning
- Mersalg, oppsalg og ettersalg av kundens produkter
- Ansvar for å holde seg oppdatert på kundens kampanjer og nyheter
Arbeidstid
Kundesenteret har åpent mellom 08.00 og 23.00, arbeidstid iht. turnus.
Ønskede kvalifikasjoner
- Fullført og bestått videregående skole
- Gode skriveferdigheter
- Interesse for salg
- Erfaring fra kundeservice er ønskelig
- Fleksibel i forhold til arbeidstider
- Gode norsk- og engelskkunnskaper
Personlige egenskaper
- Utpreget serviceorientert med ett sterkt konkurranseinnstinkt
- Trives med ett hektisk arbeidsmiljø
- Gode problemløsningsevner
Vi tilbyr
Om arbeidsgiveren
Lyse er et norsk teknologi- og industri-selskap som opererer innenfor områdene energi, infrastruktur og telekommunikasjon. Konsernet startet sin virksomhet 1. januar 1999, men har en historie som strekker seg mer enn 100 år tilbake i tid.
Lyse bygger og drifter både strømnett, fibernett, gassnett og fibervarmenett og sørger for at produksjon av nødvendig infrastruktur blir levert, vedlikeholdt og fornyet. Vi eies av 16 kommuner i Sør-Rogaland. Samfunnsoppdraget vårt er å drive forretningsdrift med stabil avkastning, samtidig som konsernet skal være en regional samfunnsaktør. Lyse leverer infrastruktur og tjenester som er viktige for samfunnet døgnet rundt. I dag er vi 1200 ansatte og hovedkontoret ligger på Mariero i Stavanger.
- Søknadsfrist: Snarest!
- SØK PÅ STILLINGEN HER!
-
Kontaktpersoner
- Melody Housken
- Telefon: 982 95 172
- Jane Iren Omland
- Telefon: 982 95 171