Passer fint for de som er ferdig til sommeren!

Vi har nå begynt å ansette folk som ikke har tidligere erfaring med GDS (f.eks. Amadeus). Opplæring i det (og andre systemer) foregår hos oss i en periode på 12 uker.

Hvis det ville være av interesse for studenter som er ferdig til sommeren, er de hjertelig velkommen til å kontakte oss!

Passer både studenter fra hotell og reiselivsledelse, vel som Master studenter. Siden det nå er prosjektet som er ansvarlig for GDS-opplæringen, er det eneste kravet at det må ha noen form for erfaring med å ha og håndtere kunder, det kan være fra hoteller, restauranter, butikker osv.
Og hvis erfaring innen reise- / turistnæringen, er dette et stort pluss.

Stillingsannonsen:

Er du på jakt etter en mulighet til å bli en del av reiselivssektoren? Er du motivert til å gå gjennom full opplæring av GDS reisesystemer og prosesser slik at du kan utøve best mulig service til forretningsreisende? Da har vi den perfekte stillingen for deg!

Vår klient er en av verdens ledende forretningsreiseselskaper på nett, og vi ønsker å ansette flere hardtarbeidende kollegaer for å bli en del av vårt eksisterende team. Vi tilbyr hjelp og assistanse til reisende 24/7 og vi må derfor være tilgjengelig på telefon og e-post hver dag, døgnet rundt. 

Har du…

  • En interesse for reise og er vant til å booke dine egne reiseplaner på nett?
  • Videregående utdanning eller høyere?
  • Erfaring innen kundeservice og/eller salg? (Minimum 2 år kreves)
  • Erfart å jobbe på et callsenter?
  • Motivasjon til å ta del i et 12 ukers opplæringskurs som vil gi deg et solid grunnlag i reiselivsbransjen?
  • Norsk som morsmål (eller sertifikat for nivå C1)?
  • Engelskkunnskaper, både skriftlig og verbalt?
  • Mulighet til å jobbe vakter mellom 07:00 og 16:00? 

Vi kan tilby deg…

  • En rolle i et selskap som er på fronten av reiseteknologien
  • En lovlig, spansk kontrakt med full tilgang til trygdesystemet
  • Betalt opplæring
  • Mulighet til å tjene bonus etter 3 måneder
  • Sjansen til å bli en del av en multinasjonal organisasjon med pågående karrieremuligheter
  • Betalt ferie fra det første året du starter i jobben
  • En jobb året rundt
  • Relokasjonspakke dersom det er aktuelt
  • Romslige og moderne kontorlokaler
  • Assistanse til å registrere deg hos en lokal lege for tilgang til Covid-19 vaksinasjonsprogrammet ved behov

Er du interessert? Da kan du ta det første steget ved å sende oss din CV skrevet på engelsk.

Startdato: Juli og august 2021

How does Webhelp respond to the Covid-19 situation?

Due to the current situation, we are receiving more questions regarding vacancies and practical questions about e.g. job start. We understand why and therefore, you can read here how we are responding to the Covid-19 situation. If you need further information, you are always welcome to contact our HR team, who is more than happy to answer your questions.

Making business more human for the world’s most exciting brands

We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds.

Webhelp is committed to making business more human.

It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies.

Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.

Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.

Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.

By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners’ business.

Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience – and a healthier bottom line.

Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.

Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.

More information can be found at www.webhelp.com

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

#NorwegianAPPLY FOR THIS JOB

l