Arbeidsgiver: Hurtigruten Norway
Stillingstittel: Terminal Worker (Lead)
Frist: 13.03.2022
Ansettelsesform: Fast

Er du lidenskapelig opptatt av å gi god service?
Vi har ledig 80% stilling som Terminal Worker ved Hurtigrutens Terminal i Bergen. Stillingen vil også bistå som stedsfortreder for Ground Handling Guest Manager ved behov.

Hurtigrutens visjon er å bli verdensledende innen Exploration Travel. En viktig del av dette er å gi våre gjester en god opplevelse allerede før de går om bord på våre skip.

Hurtigrutens viktigste velkomstterminal er i Bergen hvor vi tar imot opptil 100.000 gjester i året fra verden rundt. Alle gleder seg til å starte sin reise med Hurtigruten og våre terminalmedarbeidere har en sentral rolle i å gi gjestene den best mulig start på reisen deres ved å gi god service og tydelig informasjon. Språk kunnskap er derfor en viktig del av jobben.

Nå øker antall gjester og vi ser etter en ny terminal medarbeider som også kan ta over ansvaret for terminalen ved behov.

Terminalen er åpen mellom 4-5 dager i uken mellom kl. 13.00 og 21.00. Den riktig kandidat er motivert for å jobbe kveld og helg etter satt arbeidsplan og er samtidig fleksibel til å jobbe ved ekstra behov.

Er du den riktig person til å gi våre gjester en god start på deres reise med oss i Hurtigruten?

BESKRIVELSE

  • Gi våre gjester en god velkomst og premium service før de går ombord på skipet.
  • Gjennomføre innsjekk av gjester på en effektiv og kundevennlig måte.
  • Forberede og servere våre gjester i våre nye, eksklusive Hurtigruten Lounge.
  • Sikre at alle gjester deltar i sikkerhetsinformasjon før de går ombord.
  • Presentere sikkerhetsinformasjon til gjester på norsk, engelsk og tysk.
  • Presentere selskapets retningslinjer for hygiene ombord.
  • Sikre at terminalen og Lounge er til enhver tid ryddig og presentabel.
  • Bistå med å gi informasjon i forbindelse med ruteavvik og andre uforutsette hendelser.
  • Sørge for sikkerhet av skipene ved av- og påstigning av passasjerene.
  • Være stedfortreder for Ground Handling Guest Manager ved behov.

KVALIFIKASJONER

  • Relevant erfaring fra kundeservice, F&B og turisme.
  • Språkkunnskaper innen norsk, engelsk og tysk er et krav.
  • Erfaring fra lederstillinger er en fordel

EGENSKAPER

  • Service innstilt
  • Vennnlig
  • Kan jobbe selvstendig og som en del av teamet
  • Kunne overta ansvar for lederen i ferieperioder
  • Være en rollemodell for Hurtigruten’s kjerneverdier: We Inspire, We Empower, We Explore, We Care

VI TILBYR

  • En unik arbeidsplass med gode kollegaer og sosialt samhold
  • Utfordrende arbeidsdager i møte med nye reisende hver dag
  • Konkurransedyktige betingelser

Følg denne linken for søknad ! –>

https://www.finn.no/job/parttime/ad.html?finnkode=249222459